Τι είναι λοιπόν τα αποτελέσματα που είδατε στα “Ενδεικτικά Αποτελέσματα” της αρχικής σελίδας ?
Η δουλεία των διαφημιστών φαίνεται στα αποτελέσματά τους και σε κανονικές συνθήκες είναι απόλυτα μετρήσιμα και διαφανή.
Προσωπική Υπευθυνότητα
Θεωρώ οτι ειναι αυτονόητο πως, το να μοιραστείς εταιρικά δεδομένα πρώτον ειναι παράνομο και δεύτερον ειναι αντιεπαγγελματικό.
Εαν πραγματοποιούσατε διαφημίσεις με οποιονδήποτε συνεργάτη φυσικά δεν θα θέλατε η στρατητική σας να διαρεύσει ειτε ειχε οφέλιμο αποτέλεσμα είτε όχι.
Γι’αυτο δεν μπορώ να αναφερθώ σε όλους τους λογαριασμούς συγκεκριμένα και επώνυμα. Παρα μόνο σε αυτά που έχω άδεια να το κάνω. Ακόμη και σε αυτά που έχω την άδεια να αναφέρω το brand, δεν θα μοιραστώ εσωτερικά μυστικά του κάθε λογαριασμού που προκύπτουν μετά απο μήνες πορείας. Τα θεωρώ asset της κάθε εταιρίας και ούτως η άλλως το να μαθετε ακριβώς την στρατηγική που λειτούργησε για ενα αντίστοιχο κατάστημα όπως το δικό σας, ελάχιστα θα σας οφελήσει.
Θα μοιραζόμαστε την γνώση γύρω από τις πλατφόρμες διαφήμισης και τα διαθέσιμα εργαλεία τους αλλά ΔΕΝ μοιραζόμαστε συγκεκριμένες καταστάσεις, συνθήκες και στρατηγικές εταιριών.
Data-Driven Performance
Κάθε επιχείρηση, ακόμη και αν ανήκει σε ίδιο αντικέιμενο/market με κάποια άλλη, θα πρέπει να βρεί τα δικά της αποδοτικά μονοπάτια.
Αυτό άλλωστε υπόσχετε και το Data-Driven Performance Marketing, δηλαδή εξατομικευμένη στρατηγική δομή διαφημίσεων με στόχο την βελτίωση του ROAS (Return Over Ad Spend, αλλιώς μαθηματικά, Έσοδα διά Έξοδα)