TzambaSpiti.gr | GDPR Mail Campaign

Δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιος πλέον που δεν έχει έστω ακούσει
για τον κανονισμό προστασίας δεδομένων GDPR.

Δημιουργήσαμε content που ενημερώνει τον χρήστη και ταυτόχρονα
επιτυγχάνει Branding Στόχους.

Έτσι εκμεταλευτήκαμε το mail για το GDPR και αρπάξαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για την Εταιρία.

 

gdpr-mail-campaign-tzambaspiti

gdpr-mail-campaign-tzambaspiti

 

Γι’αυτή την ενέργεια εκτελέσαμε:
– Copywritting
– Campaign Setup & Report

TzambaSpiti.gr | Facebook Store Campaign

 

Σε αυτή την ενέργεια διαφήμισης Facebook με campaign goal “Αλληλεπίδραση”

πήγαμε κόντρα στις “βέλτιστες πρακτικές”.

Λέει λοιπόν μια βασική “recommended” οδηγία για τις διαφημήσεις
και γενικά για τις δημοσιεύσεις στο facebook :

” ΙΔΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ 40-80 ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ “

καθώς έτσι πετυχένουμε 60-80% περισσότερη αλληλεπίδραση..

κείμενο = “Γνώρισε το….” μεχρι το τελευταίο Link “Το κατάστημα..”

 

facebook-campaign-report-big-description-diafimish-katastima

 

Πειραματιστήκαμε και δοκιμάσαμε να περάσουμε ενα σημαντικό μήνυμα της Εταιρίας,
φυσικά σε αυτό βοήθησε πολύ ο επιχειρηματίας που είναι ανοιχτός σε πειράματα
και παθιασμένος με αυτό που κάνει..

Εμείς πιστεύουμε πήγε καλά το πείραμα, εσεις ?

 

49,56€ κόστος ,
28 IAN με 08 ΦΕΒ – 12 Μέρες
M.O 4€ τη μέρα

27.900 Απήχηση,
167 Αντιδράσεις,
1907 συνολικά κλίκ στα links προς το eshop

 

 

Σε αυτή την ενέργεια εκτελέσαμε
– Φωτογράφηση, Επεξεργασία , Εικαστική Επιμέλεια
– Στόχευση Καμπάνιας & Report
– Copywritting

πάντα με κατεύθυνση και έγκριση του επιχειρηματία
σε in-house support

TzambaSpiti.gr | Video Shooting & Editing

Βίντεο ρουτίνας Brand Awareness (κάθε σάββατο) που βγαίνει στοχευμένα για το TzambaSpiti.gr
Κάθε φορά στοχεύουμε σε κάτι, αυτή τη φορά είναι καλοκαιρινά είδη για την παραλία !

TzambaSpiti.gr | Καλοκαιρινά Είδη

Όλα αυτά που χρειάζεστε για την παραλία και τις διακοπές σας είναι εδώ οργανωμένα και τακτοποιημένα για να τα βρείτε εύκολα και γρήγορα !

Πάντα με Παράδοση Χωρίς Χρέωση εντός Αττικής 🙂

Δημοσιεύτηκε από tzambaspiti.gr στις Δευτέρα, 9 Ιουλίου 2018

 

Λήψη απο το εσωτερικό του καταστήματος και video editing.

MvDental | Facebook Video Campaign

MvDental | ProphySmile – Ευκολη Λεύκανση

💡ΝΕΟ Οδοντιατρικό Προϊόν.

Παρειοκάτοχος μιας χρήσης με Ενσωματωμένη Αναρρόφηση.
Ειδικός για Λεύκανση με εύκολη τοποθέτηση!

Άνεση για τον ασθενή, ευκολία για τον Οδοντίατρο 💡

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
☎️ 210 5737824
📭 Ζωοδόχου Πηγής 24,Ίλιον
💻 sales@mvdental.gr
🖱️ http://www.mvdental.gr/prophy_smile-details.aspx

#mvDental #Odontiatriko_yliko #leukansi #λευκανση

Δημοσιεύτηκε από MVdental στις Δευτέρα, 2 Ιουλίου 2018

 

 

Mixing & Video Editing, ενώσαμε κομμάτια απο 2 διαφορετικές πηγές και δημιουργήσαμε ενα απλό βίντεο στα μέτρα του πελάτη μας.
Δημιουργήσαμε διαφήμιση και στοχεύσαμε με βάση τα αποτελέσματα προηγούμενων ενεργειών.

Αυτό μας οδήγησε γρήγορα -εντός περίπου 12-15 ωρών- σε δείκτη συνάφειας 9/10 με χρέωση ανα αποτέλεσμα (προβολές βίντεο) 0,004 €
και 0,06€ Κόστος Ανα Κλίκ (CPC) σε σύνδεσμο της διαφήμισής μας.

Έτσι πετυχένουμε τις ιδανικές συνθήκες για να αυξήσουμε σταδιακά εαν θέλουμε το διαφημιστικό μας budget με σχετική “ασφάλεια”,
εννοόντας καλύτερο έλεγχο μεσα απο παρακολούθηση.

Προσοχή! Μπορούμε να αφήσουμε το ημερήσιο κόστος στα 5€ και να βλέπουμε την πορεία στα απαραίτητα KPIs .
Αυτό συνήθως έχει διάρκεια 2-3 μέρες.

Βασικό κριτήριο είναι, να παράγουμε όσο το δυνατόν καλύτερο και πιο ποιοτικό περιεχόμενο ώστε το κοινό μας να
αλληλεπιδρά γρηγορότερα, μαζικότερα και ποικιλοτρόπος (likes,σχόλια,shares).

 

Big-Accessories.com | Data Entry Μαζικό Ανέβασμα Προιόντων


Ο πιο ιδιαίτερος, σύνθετος και πολύπλοκος κλαδος εμπορίας που έχουμε αναλάβει ως σήμερα.
Όταν η αναλυτική πληροφόρηση του χρήστη είναι απαραίτητη για να προχωρήσει σε αγορά!

 

 

Για την Διεθνή Εμπορία Κομβίων Big-Accessories.com, κάναμε αναγνώριση κλάδου με εσωτερική υποστήριξη διάρκειας 30 ημερών.
Κατανοήσαμε το είδος, εντοπίσαμε τις  εφαρμόσαμε κανόνες για ERP και Eshop δομή και επικοινωνία και προβλέψαμε τις πιθανές μελλοντικές ανάγκες.

Είναι πολύ σημαντικό όταν χτίζουμε το ΕΜΠΟΡΙΚΟ, δηλαδή την προϊόντική βάση μας, να προβλέψουμε τις ανάγκες των πελατών , τις ανάγκες της Εταρίας και τα κενά του Ανταγωνισμού.
Εμέις για την Big Accessories, κατανοήσαμε πρώτα την πολυπλοκότητα των ειδών με την βοήθεια του προσωπικού και του επιχειρηματία.

Έτσι δημιουργήσαμε συγκεκριμένους κανόνες για το πως θα αποτυπώνεται ψηφιακά ένα προϊόν και υλοποιήσαμε δομή που μπορεί να εκτελεστεί και απο μη-εξειδικευμένα άτομα ώστε να υπάρχει ευελιξία και αυτονομία της εργασίας.

Με αυτό τον τρόπο δομήσαμε στοχευμένα τα λεκτικά και την σειρά της πληροφορίας, με αποτέλεσμα να έχουμε επιτύχει εύκολο data-entry και εύκολα μεταγλωτίσσιμο.
Ταυτόχρονα έχουμε επιτύχει την ολοκληρωμένη πληροφόρηση του χρήστη. Το συνολο των κωδικων ηταν 20.000 και το σπασαμε σε περιπου 500-600 κωδικους ανα κατηγορία ώστε να γινει η αρχή για όλες τις κατηγορίες και να μπορεί ο υπάλληλος διαχείρησης εμπορικού να συνεχίσει ακολουθώντας το πρότυπο δεδομένων. Ετσι καλύψαμε περιπου 5.000 κωδικούς για να δομηθεί η απαραίτητη αρχή.

Δείτε παρακάτω ένα δειγμα του αρχείου excel: