Το Google Ads Βοηθάει πολύ σε υπηρεσίες Τουρισμού

Στην δική μας περίπτωση για Πτήσεις με Ελικόπτερο

Το Google Search Ads δίκτυο είναι αρκετά “friendly” για περιπτώσεις υπηρεσιών Τουρισμού. Βέβαια αυτό δεν το γνωρίζουμε μονο εμείς οπότε ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και αρα τα βήματα που απαιτούνται για να μην σπαταλήσουμε χρήματα είναι συγκεκριμένα και ο χρόνος σημαντικός.

Επίσης σημαντικό είναι να καταφέρετε να βγείτε στην πρώτη 3άδα αποτελεσμάτων των διαφημίσεων αφού η πλεοψηφία του κοινού επιλέγει να περιηγηθεί σίγουρα στα 3 πρώτα, εφόσον βρίσκεται στο πρώτο στάδιο του funnel αναζήτησης μιας υπηρεσίας ή προϊόντος.

Στον παρακάτω λογαριασμό, στην συγκεκριμένη καμπάνια, στόχος ηταν να φέρουμε κρατήσεις για πτήσεις με ΕλικόπτεροHelicopter Tours.

Οταν ξεκινήσαμε την καμπάνια είδαμε τις πρώτες ημέρες στο auction insights πως είχαμε να αντιμετωπίσουμε μεγάλα ονόματα ανταγωνιστών μας
και ειδικά το Viator. Οπότε κινηθήκαμε στρατηγικά και ενώ ειχαμε αποφασίσει άλλη στόχευση και πλάνο τελικά αλλάξαμε γιατι δεν θα έφτανε το συνολικο Budget.

Δουλειά μας ειναι να κατανοήσουμε την αγορά και να κατευθύνουμε σωστά τον πελάτη ωστε να κανουμε όσο πιο αποδοτικο γίνεται το διαθέσιμο budget!

Τι πρέπει να προσέξεις σε τέτοιες περιπτώσεις

1) Location, που θελεις να στοχεύσεις και γιατί.
Πχ, Ανθρωποι που ειναι ΗΔΗ εκει, ή σχεδιάζουν να πάνε εκει ?
Μεγάλα brands συνήθως εχουν πιο μαζικά targetings οπότε αν στοχεύσεις σωστά, έχεις προοπτική να τους ξεπεράσεις.

 

2) Keywords, τι και πως ψαχνει το κοινό σου ?
Σημαντικο ειναι να κανεις μια ερευνα το πως ψαχνει το κοινο. Ειτε με καποιο εργαλειο, ειτε manual google trends,

 

3) Audience Observation, πρεπει πρωτα να δεις που βρισκεται το κοινο σου και μετά να κανεις Target.
Όπως λεει και ενας μεγάλος δάσκαλος στην Ελλάδα γυρω απο το performance,
“Εαν δεν εχεις σωστή δομη audience στις search, δεν πας πουθενα.”

Ισχύει βεβαίως, γιατί αν δεν εντοπίσεις ποιό ειναι το κοινό σου για το Google ads δίκτυο τοτε κατα πάσα πιθανότητα θα πετάς χρήματα σε κακής ποιότητας κλίκς.

 

4) Bidding Strategy, φυσικά παιζει μεγάλο ρόλο σε τι στάδιο βρίσκεται ο λογαριασμός και άρα τι bidding μπορεις να εκμεταλλευθεις με βαση τα δεδομένα σου.
Οπότε η συμβουλή που δίνουμε εδω ειναι να κατανοήσετε πολύ καλά τα διαθέσιμα biddings ωστε να επίλεξετε το πιο κατάλληλο αφού κάθε case ειναι διαφορετικό

 

5) Conversion Goal, σωστά στημένο. Tag manager, να βλέπεις data layer για value κλπ, δεν θα το αναλύσουμε εδώ ειναι πολυ μεγαλο και εξειδικευμένο θέμα. Θα κανουμε ενα αρθρο γι’αυτό.

 

6) Negative keywords, οπωσδήποτε μην ξεχάσεις μετά τις πρώτες 5-7 ημέρες αναλόγα και το budget που εχεις, τα impressions που παίρνεις κλπ, να εφαρμόσεις negative keywords σε ότι δεν ταιριάζει με αυτο που στοχεύσεις.

 

Με τον λογαριασμό αυτό λοιπόν, είχαμε να αντιμετωπίσουμε στο Google Search δίκτυο τον κολλοσό Viator γύρω απο τις αναζητήσεις για “Helicopter Tours” σε κοινό που βρίσκοταν εκείνη την στιγμή σε Σαντορίνη ή Μύκονο. Η καμπάνια ξεκίνησε Ιούλιο και ωρίμασε -όπως λέμε διαφημιστικά-  τον Άυγουστο και συνεχίστηκε όλο τον Σεπτέμβριο όπου λήγει η σεζόν και χαλάει ο καιρός!

Το Google Ads, έχει το γνωστό για τους διαφημιστές “Auction Insights” οπου βλέπεις ποιος καταφέρνει να παιρνει το μεγαλυτερο μερίδιο πίτας γύρω απο την ίδια στόχευση

– Ιούλιο ειχαμε 47% της πίτας είμασταν στην 3η θέση,
– Αύγουστο αρχές είχαμε 55% της πίτας αλλα λογω high season period ανεβασαν όλοι το διαφημιστικό budget τους και εδω ηταν που καναμε την κίνηση-ματ!
– Σεπτέμβριο καταφέραμε να ξεπεράσουμε κάθε ανταγωνιστή με σχεδον 89% ποσοστό ενώ φυσικά ακόμη ειναι high season period σε αυτούς τους προορισμούς!

september-competitors-google-search-ads-πτησεις-ελικοπτερο

 

Είχε αποτελέσματα κρατήσεων για πτήσεις ?
september-competitors-google-search-ads-πτησεις-ελικοπτερο

Η καμπανια αυτή για 30 ημέρες ξόδεψε 1,139€
και έφερε έσοδα 12,652€
ROAS = 11 !

Περισσότερα για το case εδω

Έχει εφαρμοστεί enhanced ecommerce και tracking μεσω tag manager οπου παραγουμε data layers και έτσι έχουμε και το value

Leave a Reply