€2,000 Investment into €8,250 Revenue: Meta & Google adsm, Case Study (April 2025)

In April 2025, we significantly improved the sales of a small home goods e-shop located in a provincial city in the Peloponnese, Greece.

Investment & Performance Overview:

  • Meta Ads: €1,200 spend ➔ €3,780 revenue ➔ 3.0 ROAS

  • Google Ads: €720 spend ➔ €4,798 revenue ➔ 6.6 ROAS

  • Total Ad Spend: €2,000

  • WooCommerce Backend Revenue: €8,250

Previous Situation (March 2025):

  • ROAS: 2.1

  • Underperforming campaigns.

What changed and boosted performance:

  • Created a B2B promotion with a dedicated landing page.

  • Increased focus on promoting furniture products.

  • Launched a new offer with a discount.

  • Restarted social media posting and light boosting after a 2-month break.

  • For Google Ads: Filtered product categories to focus only on top-performing items.

Key Points:

  • No videos used.

  • No newsletter marketing involved.

  • Sales growth was 100% ad-driven.

  • The brand is still building top-of-mind awareness.

Campaign Structures:
Meta Ads:

  • 4 Conversion Campaigns

  • 1 Advantage+ Shopping

  • 1 View Content

  • 2 Boosted Posts

  • 2 Instant Forms (paused due to low-quality leads)

Google Ads:

  • 1 Performance Max with selected categories

  • 1 Standard Shopping with selected categories

Visuals (screenshots):

  • Meta Ads Manager

  • Google Ads Console

  • WooCommerce Backend Dashboard

 

april2025-wp-backend-eidi-spitiou
wordpress-backend-april2025

 

april2025-google-ads-eidi-spitiou
google-ads-april2025

 

april2025-meta-ads-eidi-spitiou
meta-ads-april2025
march2025-meta-ads-eidi-spitiou
meta-ads-march2025

Google Search Ads Case Πτήσεις με Ελικόπτερο

Το Google Ads Βοηθάει πολύ σε υπηρεσίες Τουρισμού

Στην δική μας περίπτωση για Πτήσεις με Ελικόπτερο

Το Google Search Ads δίκτυο είναι αρκετά “friendly” για περιπτώσεις υπηρεσιών Τουρισμού. Βέβαια αυτό δεν το γνωρίζουμε μονο εμείς οπότε ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και αρα τα βήματα που απαιτούνται για να μην σπαταλήσουμε χρήματα είναι συγκεκριμένα και ο χρόνος σημαντικός.

Επίσης σημαντικό είναι να καταφέρετε να βγείτε στην πρώτη 3άδα αποτελεσμάτων των διαφημίσεων αφού η πλεοψηφία του κοινού επιλέγει να περιηγηθεί σίγουρα στα 3 πρώτα, εφόσον βρίσκεται στο πρώτο στάδιο του funnel αναζήτησης μιας υπηρεσίας ή προϊόντος.

Στον παρακάτω λογαριασμό, στην συγκεκριμένη καμπάνια, στόχος ηταν να φέρουμε κρατήσεις για πτήσεις με ΕλικόπτεροHelicopter Tours.

Οταν ξεκινήσαμε την καμπάνια είδαμε τις πρώτες ημέρες στο auction insights πως είχαμε να αντιμετωπίσουμε μεγάλα ονόματα ανταγωνιστών μας
και ειδικά το Viator. Οπότε κινηθήκαμε στρατηγικά και ενώ ειχαμε αποφασίσει άλλη στόχευση και πλάνο τελικά αλλάξαμε γιατι δεν θα έφτανε το συνολικο Budget.

Δουλειά μας ειναι να κατανοήσουμε την αγορά και να κατευθύνουμε σωστά τον πελάτη ωστε να κανουμε όσο πιο αποδοτικο γίνεται το διαθέσιμο budget!

Τι πρέπει να προσέξεις σε τέτοιες περιπτώσεις

1) Location, που θελεις να στοχεύσεις και γιατί.
Πχ, Ανθρωποι που ειναι ΗΔΗ εκει, ή σχεδιάζουν να πάνε εκει ?
Μεγάλα brands συνήθως εχουν πιο μαζικά targetings οπότε αν στοχεύσεις σωστά, έχεις προοπτική να τους ξεπεράσεις.

 

2) Keywords, τι και πως ψαχνει το κοινό σου ?
Σημαντικο ειναι να κανεις μια ερευνα το πως ψαχνει το κοινο. Ειτε με καποιο εργαλειο, ειτε manual google trends,

 

3) Audience Observation, πρεπει πρωτα να δεις που βρισκεται το κοινο σου και μετά να κανεις Target.
Όπως λεει και ενας μεγάλος δάσκαλος στην Ελλάδα γυρω απο το performance,
“Εαν δεν εχεις σωστή δομη audience στις search, δεν πας πουθενα.”

Ισχύει βεβαίως, γιατί αν δεν εντοπίσεις ποιό ειναι το κοινό σου για το Google ads δίκτυο τοτε κατα πάσα πιθανότητα θα πετάς χρήματα σε κακής ποιότητας κλίκς.

 

4) Bidding Strategy, φυσικά παιζει μεγάλο ρόλο σε τι στάδιο βρίσκεται ο λογαριασμός και άρα τι bidding μπορεις να εκμεταλλευθεις με βαση τα δεδομένα σου.
Οπότε η συμβουλή που δίνουμε εδω ειναι να κατανοήσετε πολύ καλά τα διαθέσιμα biddings ωστε να επίλεξετε το πιο κατάλληλο αφού κάθε case ειναι διαφορετικό

 

5) Conversion Goal, σωστά στημένο. Tag manager, να βλέπεις data layer για value κλπ, δεν θα το αναλύσουμε εδώ ειναι πολυ μεγαλο και εξειδικευμένο θέμα. Θα κανουμε ενα αρθρο γι’αυτό.

 

6) Negative keywords, οπωσδήποτε μην ξεχάσεις μετά τις πρώτες 5-7 ημέρες αναλόγα και το budget που εχεις, τα impressions που παίρνεις κλπ, να εφαρμόσεις negative keywords σε ότι δεν ταιριάζει με αυτο που στοχεύσεις.

 

Με τον λογαριασμό αυτό λοιπόν, είχαμε να αντιμετωπίσουμε στο Google Search δίκτυο τον κολλοσό Viator γύρω απο τις αναζητήσεις για “Helicopter Tours” σε κοινό που βρίσκοταν εκείνη την στιγμή σε Σαντορίνη ή Μύκονο. Η καμπάνια ξεκίνησε Ιούλιο και ωρίμασε -όπως λέμε διαφημιστικά-  τον Άυγουστο και συνεχίστηκε όλο τον Σεπτέμβριο όπου λήγει η σεζόν και χαλάει ο καιρός!

Το Google Ads, έχει το γνωστό για τους διαφημιστές “Auction Insights” οπου βλέπεις ποιος καταφέρνει να παιρνει το μεγαλυτερο μερίδιο πίτας γύρω απο την ίδια στόχευση

– Ιούλιο ειχαμε 47% της πίτας είμασταν στην 3η θέση,
– Αύγουστο αρχές είχαμε 55% της πίτας αλλα λογω high season period ανεβασαν όλοι το διαφημιστικό budget τους και εδω ηταν που καναμε την κίνηση-ματ!
– Σεπτέμβριο καταφέραμε να ξεπεράσουμε κάθε ανταγωνιστή με σχεδον 89% ποσοστό ενώ φυσικά ακόμη ειναι high season period σε αυτούς τους προορισμούς!

september-competitors-google-search-ads-πτησεις-ελικοπτερο

 

Είχε αποτελέσματα κρατήσεων για πτήσεις ?
september-competitors-google-search-ads-πτησεις-ελικοπτερο

Η καμπανια αυτή για 30 ημέρες ξόδεψε 1,139€
και έφερε έσοδα 12,652€
ROAS = 11 !

Περισσότερα για το case εδω

Έχει εφαρμοστεί enhanced ecommerce και tracking μεσω tag manager οπου παραγουμε data layers και έτσι έχουμε και το value

Google Search Ads Αποτελέσματα Helicopter Tours

Παρακάτω θα δούμε results απο Google search ads για Πτήσεις με Ελικόπτερο

– Ιούλιο ειχαμε 47% της πίτας είμασταν στην 3η θέση,

– Αύγουστο αρχές είχαμε 55% της πίτας αλλα λογω high season period ανεβασαν όλοι το διαφημιστικό budget τους και εδω ηταν που καναμε την κίνηση-ματ!

– Σεπτέμβριο καταφέραμε να ξεπεράσουμε κάθε ανταγωνιστή με σχεδον 89% ποσοστό ενώ φυσικά ακόμη ειναι high season period σε αυτούς τους προορισμούς!

september-competitors-google-search-ads-πτησεις-ελικοπτερο

 

Aποτελέσματα κρατήσεων για πτήσεις με ελικόπτερο
september-competitors-google-search-ads-πτησεις-ελικοπτερο

Η καμπανια αυτή για 30 ημέρες ξόδεψε 1,139€
και έφερε έσοδα 12,652€
ROAS = 11 !

Περισσότερα για το case εδω

Έχει εφαρμοστεί enhanced ecommerce και tracking μεσω tag manager οπου παραγουμε data layers και έτσι έχουμε και το value

June, July, August Google Ads Κατάστημα Ρούχων (Α)

Data Driven Performance Marketing Results | Google Ads

Aποτελέσματα  ΙΟΥΝΙΟΣ – ΙΟΥΛΙΟΣ – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2021

Συνολικό κόστος : 3,705€
Συνολικος Τζιρος: 43,649€
Συνολικο ROAS: 11

Παντοδύναμη πλατφόρμα Google, κάνει το θαύμα της..

 

June, July, August Facebook Instagram Κατάστημα Ρούχων (Α)

Data Driven Performance Marketing Results

Aποτελέσματα  ΙΟΥΝΙΟΣ – ΙΟΥΛΙΟΣ – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2021

Συνολικό κόστος : 7,066€
Συνολικος Τζιρος: 48,015€
Συνολικο ROAS: 6.7

Παρατηρούμε επίσης και ενα πολυ μεγάλο όγκο Add to Cars (προσθήκη στο καλάθι).
Αυτο το εκμεταλλευόμαστε μετά στο Remarketing.

Pendant.gr | Dropship Business DEMO

Υλοποίηση Drop Shipping Business DEMO

Σε αυτό το άθρο θα ενημερωθείτε από τι αποτελείται, ενα Drop Shipping Business.
Aυτή τη στιγμή το κατάστημα που θα δείτε ειναι πλήρως λειτουργικό αλλά δεν μπορεί να δεχτεί παραγγελίες. Είναι DEMO.

Είναι καθαρά για λόγους εκπαίδευσης και επίδειξης υλοποίησης του καταστήματος.

 

Για το Dropship eShop, υλοποιήθηκαν:

Αγορά Domain & Hosting φιλοξενίας

Κατασκευή eShop σε πλατφόρμα WordPress με χρήση του πρόσθετου WooCommerce.

Εκτέλεση Εμπορικής διαδικασίας. Απο την εύρεση προϊόντων και προμηθευτή, την μηχανογράφησή τους σε σύστημα και δομή Excel υπό συγκεκριμένους κανόνες data entry έως και το τελικό τους bulk import (μαζικό ανέβασμα) στο ηλεκτρονικό κατάστημα με ολες τις απαραίτητες πληροφορίες με βάση το είδος του προϊόντος.

Επεξεργασία Φωτογραφιών Προϊόντων, διατήρηση 4 φωτογραφιών ανα προϊόν για ολοκληρωμένη παρουσίαση προς τον χρήστη αλλά και ταυτόχρονη διατήρηση του template design το οποιο έχει βέλτιστη προβολή gallery με 4 φωτογραφίες.

Δημιουργία Λογότυπου, σχεδιασμός και υλοποίηση σε Illustrator.

Δημιουργία Social Media (Facebook / Instagram / Pinterest)

Υλοποίηση Digital Marketing Tracking Setup & Εργαλείων (Google analytics, Google Tag Manager, Search Console, Facebook Pixel, Facebook Shop)

https://pendant.gr

 

TzambaSpiti.gr | Newsletter Καμπάνια ΣΕΠ

Newsletter Καμπάνια 2018 Σεπτέμβριος
Σχεδιασμός και υλοποίηση καμπάνιας newsletter σε πλατφόρμα Mailchimp.
Στρατηγική ανα 15 ημέρες.

Επιμέλεια:
Εκτέλεση σε Mailchimp
Λήψη φωτογραφιών & επεξεργασία
Σχεδιασμός εικαστικών.
HTML – CSS

TzambaSpiti.gr | Newsletter Καμπάνια

Newsletter Καμπάνια 2018
Σχεδιασμός και υλοποίηση καμπάνιας σε πλατφόρμα Mailchimp.
Στόχευση απο τον επιχειρηματία με αποτέλεσμα να έχουμε απόλυτα συγκεκριμένο
εικαστικό ύφος και το “τι θελουμε να πούμε” αυτης της ενέργειας.

Εξαιρετικά σημαντικό για να μην υπάρχει περιττή σύγχυση αλλά και για να είναι ξεκάθαρα
τα σημεία βελτίωσης και η αξιολόγηση αποτελεσμάτων.

newsletter-kampania

newsletter-kampania

newsletter-kampania

Επιμέλεια:
Εκτέλεση σε Mailchimp
Λήψη φωτογραφιών & επεξεργασία
Σχεδιασμός εικαστικών.

TzambaSpiti.gr | Web Design & SEO

Web Design για την υλοποίηση Landing Page Ομάδας Κατηγορίών,
όπου έχει συγκεκριμένη στόχευση για την Εταιρία και εκφράζει στόχο Branding.

Η εκτέλεση έγινε με HTML,CSS σε δομή Bootstrap
στο framework του Magento 1.9

Επίσης έγινε επιμέλεια Εικαστικών (φωτογράφηση, επεξεργασία), Copywritting και το Βασικό SEO της σελίδας
αλλά και τις κατάλληλες ετικέτες στο περιεχόμενο της σελίδας.

Δείτε την σελίδα Live :
https://www.tzambaspiti.gr/kathe-mera-spiti-kathimerinotita-kai-anagkes

TzambaSpiti.gr | Web Design & SEO

Web Design για την υλοποίηση Landing Page Κατηγορίας,
δηλαδή στοχευμένη σελίδα κατεύθυνσης χρήστη
όπου περνάμε συγκεκριμένα μηνύματα Branding της Εταιρίας.

 

web-design-landing-page

Η εκτέλεση έγινε με HTML,CSS σε δομή Bootstrap
στο framework του Magento 1.9

Επίσης έγινε επιμέλεια Εικαστικών (φωτογράφηση, επεξεργασία), Copywritting και το Βασικό SEO της σελίδας
αλλά και τις κατάλληλες ετικέτες στο περιεχόμενο της σελίδας.

Δείτε την σελίδα Live :
https://www.tzambaspiti.gr/gemiste-ton-xwro-sas-epipla-diakosmisi